- Izrađuje mjesečni izvještaj o utrošenim novčanim sredstvima, prihodima i rashodima za potrebe županijskog proračuna,
- Izrađuje mjesečne zahtjeve prema nadležnom ministarstvu za socijalne naknade i plaće radnika,
- Obavlja likvidaciju prispjelih obveza u skladu s dospijećem,
- Pravovremeno kontira i knjiži poslovne promjene u poslovne knjige u skladu s propisima o računovodstvu,
- Vodi knjige osnovnih sredstava,
- Izrađuje prijedlog godišnjeg financijskog plana,
- Sudjeluje u postupku javne nabave,
- Priprema, obrađuje i sastavlja dokumente za Izjavu o fiskalnoj odgovornosti,
- Obavlja prvi kontakt s korisnikom i upućuje ga nadležnom stručnom radniku,
- Vrši prijem telefonskih poziva na centrali,
- Obavlja administrativno- tehničke poslove Centra,
- Vrši prijem i otpremu pošiljki te vodi propisane knjige,
- Nabavlja uredski materijal u dogovoru s ravnateljem Centra,
- Vrši prijepise dopisa, raznih pisma i tablica za stručne radnike,
- Obavlja umnožavanje dokumenata, vodi aplikaciju Urudžbeni zapisnik, vrši prijem akata i vodi elektronski urudžbeni zapisnik, otvara klasifikacijske oznake upravnih i neupravnih predmeta,
- Sravnjuje spise razvodi ih te arhivira,
- Vodi evidenciju radnika o prisutnosti na poslu,
- Prati zakonske propise te dostavlja o istim informacije stručnim radnicima.
Poslove administrativnog referenta obavljaju:
- Vedrana Krička, viši upravni referent
- Valnea Rumin, administrativni referent
Računovodstveno financijske poslove obavljaju:
- Martina Cossetto, dipl.oec, martina.cossetto@socskrb.hr, voditeljica računovodstva, zamjena: Lidija Kuhar, ekonomistica, lidija.kuhar@socskrb.hr
- Erika Sinožić, računovodstvena referentica, erika.sinozic@socskrb.hr
Poslove čišćenja prostorija Centra obavlja:
- Ivanka Drakulić